Friday, November 7, 2008

7 november 2008 ?

sedapnye.. makanan yang disedikan oleh kami..nyum~nyum~ walaupun xseberapa... ni la lauk paling special aku n ana penah masak.. hahaha~ sianye~.

wahaha.. arini la ari paling epi selepas bebrapa menjalani ari2 dengan agak kebuhsanan..



ape yang aku lakukan??
haha..



pagi

- melakukan esmen dengan member

-pencarian jumlah orang buta dimalaysia

makan roti dengan beshnye


tengahari

-bersama ana ( cik wo) membeli belah untuk memasak di waktu ptg dan malam

-barangan basah

: 2 ekor ikan sela

:4 biji cili

:sebiji onion

: 12 ekor udang galah

: sayur pak choi


petang

-aku n ana bersilat untuk menyediakan juadah supaya kami dapat bersantap

: menyediakan bahan2 masakan

:ana memasak udang grg masak lada hitam

:sup sayur disediakan

: sang lipas berkejar-kejaran bersama kami di ruangan dapur yang agak " besar"

-ikan selar digoreng

- majlis santapan antara kami dilakukan diiringi alunan dan tayangan cte tb yang agak membuhsan kan... haha~


malam

- melakukan esmen lab fiso berkaitan darah

: agglutinogen?

:agglutinin?

:Rhesus?

: serum?

-nak makan malam( perut berbunyi..kroooo.krooooooo) tapi malang nye... nasi xda untuk dimakan..

-penantian selama 20 minit menunggu nasi yang enak untuk disantap..

haha~


p/s : wat ana: aku xkan lpe kan tarikh nih.. wat aku ketawa terbahak2 tiap kalu teringt lipas, nasi .. hehe.thanz alot dear..

No comments: