Thursday, December 4, 2008

xpernah puas

huh~ dimulakan cerita.. selama 2 minggu nih aku rase apa yang aku wat sebelum nih agak sia-sia.. ape yang dah aku buat??

a) aku bergado dengan kawan2 disebabkan ketidakpuasan yang menguasai jiwa
b) aku rase kejelesan yang melampau melihat individu yang berpasangan sedangkan aku kesepian dan keseorangan..
c) aku sentiasa disyak mengambil kesempatan keatas orang lain sedangkan aku hanya ingin menjaga ati individu yang terlibat..

tapi setelah 2 minggu aku berpikir+ dinasihati akak aku.. aku telah berpikir...

a) xgne gado2 sebab apa yang aku dan mereka buat hanya akan merugikan aku..
b) xda perlu pasangan kalo diri xbahagia
c) aku akan melakukan ape yang aku inginkan tanpa memikirkan kesan ke atas individu tertentu kerana aku tidak perlu pandangan dari die..

No comments: