Friday, October 31, 2008

break

haha.. 28 oktober 2008.. genap la 2 tahun dan 28 hari
aku kapel dgn mohd rohaidy azmi..
tepat tanggal 29 oktober.. aku telah diceraikan.. ( putus kapel je pon) haha
haha.. lawak nye aku..
aku sedih ke epi eh?

aku epi sebab :
- xpyh nak topup slalu
- xpyh nak msg slalu
- xpyh nak mintak kebenaran slalu
- xda sape nak msg aku ble aku study ( so leh aku tumpu kat buku je )

aku sedih sebab :
- xda sape nak teman aku kalo aku buhsan
- xda teman ble aku sedih
- xda sape nak bg aku voice sms lagi
- xda sape nak bg aku coklat mase besday aku nnt
- ada bear yg die bg teman aku tido ( agak teringt kat die)


ceh..
aku pun xtahu la..
hidup aku kne trus gak..
aku kne wat epi gak even aku agak sedih dgn ppemergian die..
adeh..
xmoh cte dah..
nnt aku nangis lak
haha..
no..no.. xleh nangis..
aku epi je nih :)

1 comment:

FarhanaLicious said...

love is nothing.
jangan jadi hamba kpd cinta.
we do need love
tapi
bila sampai waktunya nanti.