Saturday, October 18, 2008

sPeCial??

aku... mama aku beri nma kat aku..
Nur Ayuni Binti Taswir...
aku nih.. dlu.. ramai xske dgn sikap aku yang :

a) baran
b)dekut
c)slalu bagi pendapat wlaupun sume manusia dah setuju
d) muka aku yg masam??? huh. ada gak makhluk tuhan yang x syukur dgn apa yg aku ada... haha.. cm ne pun.. aku syukur dgn dri aku..

tapi skng.. aku dah jadi :

a) orang yang oenyabar
b)slalu bgi org pinjam barang + belanja org
c) slalu ikut jepndpt org tp kalo dah rase pndapt 2 cam dak yang xskula.. aku akan protes gak.. haha..
d) aku senyum je tp org lak kte aku ngada2 n gila..

huhu.. aku pun xtahu la..
aku pun nak tahu la ape yg dorang puas ati dgn aku.. tp ada sorg nih g tahu aku yang aku nih ada keistimewaan yang aku sendiri xnampak.. erm.. aku btul2 epi n terharu dgn kehadiran org 2 dalam hidup aku... aku penah tnye.. ape yang wat aku istimewa dalam pandangan die.. die cume jawab.....


ayu... ayu xperlu tahu sume 2.. saya takut nant ayu akan rase bangga diri dan berubah menjadi seorang yang tidak mempunyai ape2 keistimewaan...
aku terkedu..... aku tahu.. walau sape aku.. ape2 keistimewaan aku..
hanya org yang betul2 tahu menilai aku akan nampak diri aku yang sebenar..

skarang.. br aku paham...

sume manusia dalam dunia ada keistimewaan dan aku xperlu bersedih dgn perkara negatif yang slalu disinonimkan dgn dri aku...

buat die yang ayu syg.. tme kasih kerana buat ayu sedar..

No comments: